28 september

Helgen har väl varit helt okej. Har haft jätte många panik attaker och ångest attaker. Jag hatar att få dem. Jag vet inte vad jag ska ta mig till när jag får det. Ångesten har krypit sig på hela tiden, var gång jag gjort något eller var gång jag sagt något. Jag blir förvirrad. Vet någon om hur man bäst lindrar sådant? Just nu känner jag mig bara så vilsen, övergiven, ensam, tom, ja det finns många ord att sätta på det jag känner.
Det enda som förgyller mina dagar just nu är Robin och One Tree Hill.. Rebecka (<3) kom hit i fredags en stund också. Så j-a mysigt. Länge sedan jag träffade henne och gisses vad skönt det kändes att träffa henne igen, prata skit som allvar med henne och ja.. allt bara. Det är nog det bästa som hänt under hela helgen. Träffade hennes dotter också, jisses så söt tös, Liv.
Efter hon gått fick man en ångest attack också. Jag vill också ha en egen familj. Med Robin verkar det som att jag aldrig kommer få det då vi är i totalt olika stadier i livet. Jisses vad jag längtar efter att få ha en egen familj, dela allting med, kärleken, värmen, gråt som skratt, arg som.. Ja, allt vad en familj innebär! Jag önskar jag kunde få det med Robin, han är trots allt den jag vill leva med och dela allting med trots att vi är så olika som vi är så älskar vi ändå varandra!
Hela kvällen som var kvar kände jag bara saknaden av att ha en egen. När man sedan vaknade om lördag morgon så var det samma sak där, gick med känslan och bara var tyst och indragen i mig själv (som vanligt) enda tills eftermiddagen. Vet inte vad som fick mig på bättre humör, men det gick över ett tag.

Utnötningsdags - Bethany Joy Lenz - Halo
Nu ska jag kila in till Robin som sover i sängen, får se om han vaknar när man kryper upp emot honom. Så myyys! : )

Just det, Beck.. Ni saknar inte hennes napp? Hittade den halvt under filten hon låg på när hon sov  ^.^,

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Jag vet precis hur du känner. Men när jag får såna där panik/ångest attacker vet jag inte riktigt hur jag gör försöker tänka mig in i nåt annat att andas djupt att bara ligga o blunda försöka att inte förrvärra de. jag vet inte de är ju olika från person till person hur man hanterar sånt. Men prova att andas lägga dig ner bara blunda o tänka på nåt annat. <3 =)

2008-10-01 @ 14:14:49
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0