25 September

Dagen började som ett rekord för mig! Jag vaknade halv 8 av klockan och gick upp 20 minuter senare! Grattis på mig! Välkommen morgon, inte varje dag man ser morgondimman kvar ute : )
Det var dags att göra sig i ordning för att sticka ner till K 68 och skicka in lite intresse anmälningar till arbeten. Denna dag blev det hela 6 st som skickades iväg *woho* Jag kom hur som helst iväg redan vid halv nio. Jag passade även på att cykla förbi Ica Safiren för att handla en festis till frukost. *Mumma* och vem möter jag på där om inte Martin? :) Han vinkade åt mig och skrattade åt mig för att jag tittade in i bilen, på honom men sket i att hälsa. Vad ska man göra när man missar att personer vinkar och man tycker man känner igen dem men inte känner igen bilen dem far omkring i? :)
Han har blivit duktig på att hjälpa mig hitta något positivt i mina dagar!

Dagens positiva; Martin hälsade och till och med stanna en sväng och prata :D

Vad händer mer idag?
Jag ska på ett möte, ett möte som är en kognektiv (stavas?) terapi. Hur man ska agera med känslor, handlingar och hela det där kittet. Min läkare tycker visst att det är bra för mig och helt ärligt så kan jag väl säga också att det känns väl bra att kunna diskutera med en erfaren person om hur man kan vända allt positivt med mera. Men det är två timmar tills jag ska dit. Och om ungefär 5 minuter så ringer antagligen Peppe så ska vi åka och äta lunch tillsammans och jag ska mobba han för.. ehm.. ?.. för att han är som han är ;) Han mobbar ju mig för samma sak så det jämnar ut sig ;)

Update later
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Elin

Det är den dystra verkligheten, folk bryr sig bara inte. Jag tappade hoppet för länge sedan men man måste försöka hoppas, utrotning av människan behövs, då skulle världen bli bättre.

2008-09-25 @ 12:13:16
URL: http://metalizer.blogg.se/
Postat av: malin

oj jävlar de va tidigt fast igår gick ja upp halv sju hehe:P å gick inte å la mig förrens 2 på natten sen:P

2008-09-25 @ 19:32:24
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0