19 September

Igår var jag på två möten. Dels så kommer jag (antagligen) få börja på en BDT-behandling. Den kommer hålla en gång i veckan i en timme (med "kontaktpersonen") och sen är det en gång i veckan i två ½ timme (i grupp) (Låter som jag är dum i huvudet men jag har problem helt enkelt..) Och sen ska jag gå på en kognektiv (?) behandling en gång i veckan.
Visst så känns det bra att jag har någonstans att lägga av mig mina tankar, funderingar och mående på, som även är förstående och verkligen kan sin sak! Gud vad underbart det är!! : )

Idag, är det fredag och den 19. Dags att hjälpa mormor att handla lite och sen blir det väl till att ta en fika i 21:an som vanligt. Jag älskar deras räksallad och sen apelinjuice till. Mumma.
Som sagt så är det ju fredag och då kommer jag kunna umgås massor med Robin. Om han vill så att säga. Annars så, ja, hittar väl han på någonting annat som han brukar göra vissa helger utan att tala om något för mig också : (

Är det någon som kan tyda drömmar av olika slag? Jag har drömt två nätter i rad nu om barn. Igår var det om att jag inte kunde bli gravid, sen i andra sekunden skulle jag till att föda, och då födde jag något slags djur (minns inte vad). Idag drömde jag om att jag skulle hamna i fängelse eller något sånt och så skulle folk komma och ta mitt barn som var något år. : S Varför fortsätter jag drömma dessa skumma drömmar? Om någon är bra på att tyda sådant, snälla hojta till!

Nu är det ut med hunden och sen ringa upp Petri igen.
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hehe du å ja e fan skumma:P drömmer massa konstiga saker:P vi borde skaffa en bok som tyder drömmar:)

2008-09-19 @ 11:20:47
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Johanna

tack vad snäll du är, jo vi gör nog de

2008-09-19 @ 15:17:56
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/
Postat av: evelina

Gå in på google sen skriver du "drömtydningar" så hittar du de där :)

2008-09-21 @ 22:50:57
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0