1.09.08

Idag är det måndag och första dagen på ännu en ny vecka. I fredags efter jobbet fick jag tillbaka till dem vid 8 tiden och frågade om vad han tyckte om mig med mera under de 3 prov dagarna. Det visade sig att han var jätte nöjd med mig, jag fick jobbet :) Grattis till mig. Men jag är osäker på om jag verkligen vill jobba så mycket som han säger att jag borde. Det skulle vara, måndag; 11-15, tisdag 11-15, onsdag, 11-15, torsdag 11-14 + 17-22, fredag 14-17 (?), lördag 12-01 och söndag 11-22. Det är för mycket tider på helgerna, jag vill ju spendera lite tid med min sambo också. Jag har fått lite råd av utomstående också om att jag bör helt bara jobba luncherna (11-15) då det är mycket fyllon där om kvällarna/nätterna. Jag känner själv att det är nog lika bra. Jag tänker inte slita arslet av mig för alla fyllon och jobba till 1 på natten för 70:- /timme. Det är på tok för lite. Och jobbar jag bara luncherna så får jag ändå ut 6000 i månaden. Och en sak till, han kör bara svart, jag vill inte jobba med svarta pengar. Aldrig igen. Har redan varit med om den skiten igen. Men säger jag ifrån mig detta (som jag försökte prata med min sambo om igår kväll), så känns det bara som att han blir sur. Och när jag försökte prata med honom om detta så blev han bara lite "*suck*"..  Men vi får väl se vad som händer. Säger chefen något igen om tider så tänker jag säga att jag endast tänker jobba luncher och inget annat. Sen ska jag söka som en idiot till massor av andra ställen. Dags att uppdatera meritförteckningen igen då :-/
Vad har hänt mer i helgen?
Jo, jag var ute i lördags och träffade på Robert som inte ens är 18 och springer runt på krogar. Knäppa unge ;-) Men det är bra att han har roligt iallafall. Se bara till att du inte blir påkommen. *ler*. Robin och jag var även ute och cyklade i drygt 3 timmar på dagen. Runt och runt, det var riktigt skönt och så fick vi prata ut lite grann om saker och ting också. Det kändes riktigt skönt, vi kommer bara bättre och bättre överrens när vi pratar ut om allting som vuxna utan att gå ifrån, bli sura m.m.. Jag älskar mig Robin. Min sambo, min själsfrände, min värld. <3
Igår så gjorde vi inte speciellt mycket heller. Jag åkte med Petri till Sthlm och sålde mina möss. Det är bättre att dem hamnar hos någon som tar mycket hand om dem, som klarar av att dem är som dem är. Dem luktade även för mycket i våran lägenhet så jag kände bara att mitt intresse försvann mer och mer. Så dem tre små sötnosarna är nu hos en tjej som har stort intresse för dem. Det är bra! Sedan när jag kom hem skulle Robin precis till att dra iväg och möta Hannah, så jag passade på att hänga med, det är så trist att vara hemma själv :-) Jag skulle hjälpa henne skriva en meritförteckning och sen skrev vi två brev till företag. Så nu är det upp till henne att hon sätter sig och skriver ner allt efter mallen som hon fick av mig. Och om du vill så kan jag läsa genom dem innan också :-) Sen om ditt och mitt samtal igår, det var ändå skönt att berätta allt, även om jag inte riktigt kände om jag verkligen kan lita på dig till 100%, men får jag reda på att du baktalar mig/det så kan du räkna med att jag verkligen inte kommer prata med dig igen. Jag hoppas vi kan vara vänner och förbli vänner.

Shit, kollar klockan precis, 10.24, nu måste jag bara sätta på mig ytterkläderna så måste jag börja åka till jobbet. Suck.. Hoppas tiden går lika fort som den har gjort alla andra dagar där. Lunchen går oerhört fort faktiskt.

Over and out!
Johanna Andersson

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

ajdå ingen hit att jobba på helger precis, ja skulle göra som du bara ta luncher i princip:)

2008-09-01 @ 11:30:22
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0