Jobb, jobb och åter jobb

Åååh, jobbar kallar på mig om en och en halv timme. Jag känner verkligen inget sug för det idag, mina ögon säger att dem vill gå och sova och dra täcket långt över huvudet för bara några timmar. Jag är väldigt fundersam, eller ja, jag vet inte vad jag ska kalla det. Jag är inte nervös men... typ uppspelt eller vad man ska kalla't. Det är då min första stängning på prov idag. Så jag slutar 00.15 och kommer inte vara hemma förrän klockan är ungefär 00.45 i runda slängar. Som tur är så får jag glädja mig åt att jag är ledig imorgon fram till 21.30 *ler* Så det är bara någon timme som det blir imorgon, sen är jag ledig hela fredagen *yey*. Men det värsta av allt är mest att jag ska jobba SJÄLV i helgen ju *drar en djup suck* Jag är nervös men ändå ska det bli spännande. Orolig är också ett ord, bara för att jag är rädd att jag ska missa något totalt, eller göra bort mig helt eller helt av att allt tar för lång tid så jag blir kvar där förlänge. Åh, det är så många känslor. Både fram och tillbaka med allt. Allt är så blandat. Jag hoppas iallafall att det går bra i helgen. Nu är det intro så då är det tillåtet att göra fel *ler*. Men helgen kommer nog ändå gå bra. Skulle dock vilja spendera den tillsammans med Robin. Men vi måste ha pengarna. Dels för att annars blir det bara hans pengar och det blir väldigt snålt att leva på båda två och sen planerar vi in lite smått att vi ska fara iväg uppåt i landet och åka skidor/snowboard eller vad det erbjuds. Jag längtar så mycket till snön redan nu.
Nu ska jag ta ut hunden i stormen och sen är det dags att åka till jobbet!

Over and out!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hihi aa ja kan ta ditt kvällspass:P det går säkert bra för dig att stänga å hela fadderullan:)



oj åka skidor e fan skoj även om ja bara gjort de typ 3 gånger;) skulle vara kul om vi kunde göra nått tillsammans nångång :D

2008-10-22 @ 17:06:47
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Evelin

Du kommer sköta jobbet galant ska du se :)

2008-10-23 @ 14:48:46
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/
Postat av: Becka

Du är så otroligt duktig gumman. Jag är stolt över dig!!

2008-10-23 @ 17:19:30
URL: http://dulilla.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0