8 Oktober

Dagen började totalt segt. Sov  till tolv, dock är det inte så konstigt när jag lyckades tvångssomna kl halv 3 -3. Även fast jag sovit min tid så känner jag mig inte utvilad. Jag är lika trött och irriterad iallafall. Varför kan jag inte få vara pigg och ha ork någon gång?
Det har hänt massor med bättre saker de senaste två veckorna. Robin har blivit super mysig emot mig och det är jätte gos. Min barndomsvän Rebecka och jag har börjat prata mer och umgåtts mer igen. (Jag har verkligen saknat dig syster<3) och sen har jag hittat andra människor med liknande problem som jag själv har. Det är riktigt skönt, och som en av dem sa, det är "kul" att kunna prata med folk som har liknande för då vet man även att man inte är ensam om det.
Jag har absolut inget vettigt att säga här, därför tänkte jag ta mig i kragen och dra upp persiennerna så det blir ljust här inne och titta på generation fett i väntan på att Robin ska komma hem från jobbet.


Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

de e samma här ja känner mig heller inte utvilad även om jag sover hur länge som helst å ja gör ju inget anstängande på dagarna precis så de e egentligen konstigt de där:/ puss <3

2008-10-08 @ 15:42:50
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0