8 Oktober - Elefant mannen

Jag vill bara säga stackars person!
Skåda och förundras



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Fredda

Jag tar Theralen droppar som lugnande och sen har jag Imovane till sömn. Har du antideppresivt som märks på en dag? Om jag missar en dag med min medicin märks det inte skillnad. Det tar tid innan den verkar och de är mer på sikt den hjälper.

Jag stör mig på att den ork man har går till att försöka må bättre, orken går inte till att ha roligt utan det är något som kommer i andra hand. Idag har jag tex mått ganska bra. Då vet jag med största sannolikhet att jag kommer ligga i sängen hela morgondagen eftersom jag är så utmattad efter idag. Förbannade skitliv!

2008-10-09 @ 02:04:10
URL: http://freddakla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Oh shit! :O Stackare

2008-10-10 @ 22:09:16
URL: http://tjobecks.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0