4 Oktober - Update

18 dumma saker under tiden sex äger rum;

  • Men alla ser roliga ut nakna!
  • Väckte du mig för det?
  • Är det bara jag, eller luktar det bränt här?
  • Försök att andas genom näsan.
  • Lite skavsår har inget dött av.
  • Älskling, stängde du bakdörren?
  • Men, jag får finnar av vispgrädde.
  • Person 1: Är detta första gången för dig?Person 2: Ja...idag.
  • (På det diskreta hotellet) Skynda på! Rummet hyrs per timme.
  • Kan du ge mig fjärrkontrollen?
  • Vid närmare eftertanke så kan vi väl släcka ljuset.
  • Kan man tänka sig, jag som försökte stöta på din kompis!
  • Jag ger inte mycket för den där mun-mot-mun metoden.
  • Försök att inte fläcka ner, va?
  • Hoppas du är lika snygg när jag är nykter...
  • (Medan du håller i en banan) Det här är ett trick som jag lärde mig på zoo.
  • Försök att inte smeta ut min make-up! 
  • Men jag som precis har borstat mina tänder...

  • Skriv gärna din åsikt
    Postat av: malin

    hahahahhahahahha

    2008-10-04 @ 13:42:48
    URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
    Postat av: Alina

    Godkväll på dig! Kikar in:)

    2008-10-04 @ 21:04:31
    URL: http://emmiealina.blogg.se/
    Postat av: Jessica

    Nej, men du har rätt i det du säger. Ibland krävs det att någon annan ska säga åt en hur man ska tänka så man kan se saken lite "klarare". tack för rådet! :)

    2008-10-05 @ 01:26:26
    URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

    Skriv din kommentar:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    Din e-post: (det är endast jag som ser den)

    URL/Har du en blogg?:

    Vad har du för något på hjärtat?:

    Trackback
    RSS 2.0