22 Oktober - trött

Ikväll är det jobb. Kvällspasset. Jag har legat och funderat hela morgonen nu på hur man gör och försökt tänka öppningen baklänges. Vi får se hur det går. Jag hoppas iallafall på det bästa (:
Fy satan vad fort jag somnade inatt, jag hade varit vaken sedan 4 och jobbar och kört, sen var Robin och jag nere på stan på kvällen och åt. Och istället för att göra något på stan (när ingen av oss kände sig engagerad i det) så struntade vi i det så vi åkte hem och tog ut hunden på en rejäl cykeltur istället. Det var bättre det, hunden fick springa och ha roligt, vi pratade och umgicks med mycket skratt och fräcka kommentarer (; Men ana bara vad fort det gick att somna när Robin kom in och lade sig också. Jag tror det tog en kvart eller något. Det måste vara rekord ^^ Plus.. Att vi somnade redan vid 10 taget. O.o
Vad händer? Ja... Robin och jag har idag varit tillsammans i två år och en dag (men haft rörigt). *yey*
Som ni kanske märker är jag inte alls engagerad på att skriva bloggen idag. Kände bara för att skriva någonting men ändå ingenting ^.^

Ps. Kommentera oftare då så blir det roligare för mig att läsa dem och sen roligare att skriva bloggen (:

Nu ska jag äta frukost och kolla klart på Step Up och sen är det till att ta ut hunden och sen möta mormor nere på stan (:
Tjingeling!
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

åå skulle oxå vilja somna så tidigt e faktiskt skönt när man somnar tidigare å sen går man upp i hyffsad tid då sover man inte bort hela dagen:P

2008-10-22 @ 09:05:14
URL: http://pappasflicka.malinw.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

näe på det viset var den lite kass ;D

2008-10-22 @ 09:43:26
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Jen

Där ser man, då fick ni en hojtur iallafall. Ha en bra dag, kram

2008-10-22 @ 09:56:14
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/
Postat av: Mackan

Det är ett helt jävla fantastiskt band! :)

2008-10-22 @ 13:38:08
URL: http://marcuslindskog.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0