20 Oktober - Imorgon (;

Imorgon är det två år sedan Robin och jag blev tillsammans. Och igår och idag är det två år sedan vi "dejtade" så att säga (: De du! *skratt*
Annars? Jo jag har fått ändrade arbetstider, veckan är denna nu
Måndag : 05.30 - 11.05
Tisdag : 05.30 - 9.30
Onsdag : 16.15 - 00.15
Torsdag : 21.30 - 00.15
Fredag : Ledig (Jag kommer antagligen säga till att jag vill slipa lite extra på kvällspasset så jag kommer antagligen få jobba.
Lördag : Jobb?
Söndag : Jobb?

Jag har ingen aning om jag kommer få jobba till helgen. Antagligen så kommer jag nog få göra det eftersom chefen sa att hon ville ha igång mig så fort som möjligt. Förstår inte varför hon tar ett pass i helgen då åt mig istället för ett pass mitt i veckan eller något åt mig istället. Så om jag nu kommer jobba fredag till söndag så har jag jobbat precis 7 dagar! Bra med pengar. Skulle vara roligt att se hur många hundra jag har kommit upp i än så länge just nu. Antagligen är det inte så mycket eftersom jag bara jobbat två dagar just nu, men jag börjar ju halv 6 och sånt så jag får ju OB innan kl 6 och sen i veckan när jag ska jobba kväll så får jag ju OB efter kl 7. Roligt är det iallafall. Så Robin och jag kommer även få ihop lite mer pengar och så kan vi skaffa en ny bil tillsammans och så får jag snart mitt körkort också så då kan vi kanske åka och göra lite mer saker när bara han slipper köra överallt hela tiden (:
Nej nu har min högra fot domnat bort så jag ska gå runt lite här och sen ska jag kolla på " i hennes skor ".

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

oj låter ju härtligt att få jobba så mkt;)

2008-10-20 @ 18:37:59
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0