15 Oktober

Snart är det inte lång tid kvar förrän jag och Robin träffades första gången för två år sedan. Vi har ju haft ett rörigt förhållande som kanske många vet om. Men vi älskar varandra till tusen och vi gör allt för att vi ska fungera nu. Vi båda skiter helt i hur vi har varit förut och allt som hör där till, vi tänker från nu och frammåt. Vi hade en allvarlig pratstund om det för inte så länge sedan! Vi älskar varandra och vi vill leva med varandra hela livet. Det är en så underbar känsla att vakna varje morgon och längta tills Robin kommer hem från jobbet. Nu när jag börjar jobba på fredag också så kommer inte dagarna heller att kännas så långa och tråkiga. Helt ärligt så ska det bli riktigt skönt att få komma igång med att jobba. Det roliga är det, eller ja, roliga och roliga. Men det kommer in en hel del poliser där också så man kanske kan sätta in en fot där och bekanta sig lite och sen när jag själv en dag är det (strävar mig efter) så har jag redan bekantskaper inom arbetsplatsen/arbetsområdet med mera.

Robin stack nyss iväg på träning också så nu sitter jag här ensam igen. Jag fick följa med honom på innebandyn om jag ville men jag kände inte så jätte mycket för att sitta och titta på när han springer runt med gubbarna i en och en halv timme. Jag har varit med många gånger förut när han spelat och det är riktigt tråkigt. Seriöst så har dem paus var tredje minut. Dem hinner liksom knappt ens upp i "rinken" förrän dem går och sätter sig igen och byter av (: Slöhögar! Det är inte vad jag kan kalla träning iallafall (:

Jag känner att jag börjar falla, jag vill inte falla, jag vet att jag är stark! Jag vet att jag klarar av detta! Jag har klarat av så mycket i mitt liv redan så jag tror jag kan klara av detta också! Plus att personer (nämner inga namn så den som känner sig träffad.. Tokigt för dig (: ) som beter sig som barnrumpor är inte värda min energi. Dem är inte ens värda att få existera i mitt liv. I dagens läge är jag bara glad för att dessa personer inte gör det! Undrar hur pass dem hade passat på att trycka ner en och bara spela ens spel och utnyttja vänskapen och allt. Usch nej jag är glad att dem är borta för gott denna gång (:

Nej, jag orkar inte sitta här, har lite disk att ta hand om hemma och snygga till lite tills min underbara kommer hem <3
Bara imorgon kvar sen ska jag upp kl 4 på morgonen! Så alla som går och lägger sig då kan ju tänka på mig (;

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Ja den låten är underbar :). <3<3

2008-10-15 @ 20:41:26
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: malin

hihi ja ska tänka på dig:)

2008-10-15 @ 22:46:59
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0