13 oktober - Barnvakt

Nu sitter jag här, återigen. Vakna med the Voice på tv som låter och datorn som brummar gör en ännu mer sömnig igen. Skulle verkligen bara vilja gå och lägga mig igen. Men tvättmaskinerna står och dundrar nere i källaren. Usch. Men jag har en sak att se fram emot under morgonen (:
Nämligen att jag ska sitta barnvakt åt Liv (5 månader), min barndomsvän / Livs mamma Rebecka ska gå och tatuera sig. Hon är supernervös nu, egentligen skulle det vara lite roligt att se när hon sitter där och gråter och skriker av smärta (det gjorde ju jag iallafall *ler*). Det skulle ta två -tre timmar så det blir inte så länge. Vad gör man inte för sina kompisar ^^ Dem kommer iallafall in kl 11 så jag lär inte sitta något här eller på msn eller någonting under tiden Liv är här. Vill hellre spendera min tid med en sån sötnos. Mamma Becka och dotter Liv ♥

Nu är det bara några dagar kvar också sen börjar jag jobba! Fredag/Fridag (: Är nervös och jätte spänd inför de. Men magen min bråkar fortfarande med mig. Vaknade till och med illamående när Robin väckte mig kvart i 6. Usch usch, jag ska kila iväg en sväng och se om jag kan hitta någon bra film och sen ska jag käka lite frukost. Kommer ha en bra dag framför mig (:
Skit! Har glömt tagit tid på tvätten. Dags att göra frukost, byta maskiner (förhoppningsvis) och sen ut med hunden också (:

Over and out

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hehe ja jo men min kille e inte sån som äter upp bullarna på direkten så då känns de ju fel om ja äter upp alla själv hehe:P



läs i min blogg om intervjun hehe:P



2008-10-13 @ 15:38:08
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Becka

Det gick ju super bra att sitta där i 3 timmar :) Men jag skrek aldrig, haha. Sa bara f***a en gång :P Och grät en skvätt. Haaha men pissont gjorde det! Tack för hjälpen idag gumman. Jag älskar dig & kommer alltid finnas vid din sida!

2008-10-14 @ 00:06:58
URL: http://dlilla.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0