24-11-08

Ja tiden den går fort. Nu är det exakt en månad kvar till julafton och jag har än så länge bara köpt en julklapp åt Robin. Han har alltid ställt upp så mycket för mig så han måste bara få en. Förlåt ni andra om jag inte kan köpa något märkvärdigt, jag har dåligt med inkomst. *muttrar*

Igår kväll var det jobb trots att man är förkyld. Eftersom det var Daniel som skulle öppna idag så passade jag på att busa lite med honom. Jag skruvade upp radion på max så när man sätter igång den får man hjärtattack, jag tejpade vattenflaskan som vi har till bullarna m.m., sen tejpade jag ketshupen (?) och senapen, och så bytte jag alla lock på alla sallader till korven..
Så skickade jag ett sms till Daniel då och sa "Och kom ihåg, jag är en snäll flicka :)". Mitt svar blev : "Haha, grr.. vänta du bara!! Iofs råka inte jag ut för det, utan nya killen ;)" HAHA, så elak man kan känna sig på en gång. Jag minns hur nervös jag var när jag skulle memorera allting när man börjar, det är nämligen Roberts första dag idag. Hahaha, jag är snäll flicka. Jag är bara lite busig ibland. Men när man har läget så måste man ju passa på att ta det. Sen om det är rätt person eller fel person som råkar ut för det gör ju allting bara lite roligare ;) *skrattar så jag ligger på golvet*

Snart kommer min bebis hem igen. Jag saknar min lilla buse så himla mycket. Jag och hans uppfödare är just nu i tjaffs då hon inte kan respektera att jag inte vill att hon tävlar med honom och att hon tycker att jag inte respekterar henne bara för att hon är i Skåne och har det svårt med familjen (antagligen). Men va fan kasta allt på mig. Det enda jag sa till henne och det enda jag ville var att hon inte skulle tävla med Curre. Vad sjutton tror ni att hon hade tänkt? JO, tävla med honom. Så jag tar hem honom till mig igen och så får jag lösa allting då. Jag har flera vänner som säger att dem hjälper mig med hundvakt om jag måste jobba länge eller någonting sådant. Så det är jätte skönt på så vis, då hade jag kanske kunna haft honom helt nu istället, ångrar att jag lämnade honom till hans uppfödare igen. Vill ha hem min älskade bebis, men snart så kommer du hem till mig igen *längtar massor*

Nej nu ska jag ner på stan och träffa Micke en sväng. Sen är det psykologen kl 15.. *suck*
Over and out!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

hah snäll du e då dumman:P förresten ja provjobba på ett ställe på lördag:)

2008-11-24 @ 21:37:46
URL: http://nogg.se/pappasflickamalinw
Postat av: malin

heh busfabriken heter de typ ett ställe där barn å sånt kan leka å så e de barnkalas osv där:P

2008-11-24 @ 23:21:51
URL: http://nogg.se/pappasflickamalinw
Postat av: Evelina

Haha busig du är ;D

2008-11-25 @ 17:41:19
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0