Work..

Ja då skulle man försöka vara lite duktig att ringa på lite olika jobb. Började med att ringa Rävdansens stuteri som ligger ute i Ärla, men dem skulle jag återkomma om (just nu) 5 minuter. Sen har jag ringt på Nattis/Ponnies förskola, men det gick inte alls bra bara för att hon var absolu tvungen att ha en behörig person.
Varför pluggade jag inte omsorg eller så eftersom jag älskar att hålla på med barn som jag gör? :( FAN!!

Min vecka känns som helt kaos...
Måndag - Ledig ;)
Tisdag - Jobb 16 - 22
Onsdag - Jobb 11 - 16.30
Torsdag - Jobb 16 - 22
Fredag - Jobb 17 - .. Någonstans in på natten då vi ska bygga om : /

Inte så mycket jobb tider men jag har så mycket att hela tiden tänka på..
När jag tänker så vet jag inte ens vad jag tänker, jag bara blir helt insluten i mig själv och önskar att ingen rörde mig, såg mig eller hörde mig. Jag vill inte få en sån period igen. Jag kommer vara här nere för länge nu igen och ingen kommer kunna förstå igen. Alla bara överger mig konstant, utan att jag ens gör fel, och även om jag gjorde fel så vet jag inte vad för fel jag gör.. Är det för att jag mår dåligt? Är det för att jag är en mycket komplicerad tjej med mycket problem omkring sig? Visst, ingen vill väl ha en kompis med masssssssor av problem hela tiden. Förlåt att jag är psykiskt knäckt då.. :'(
Jag är lite glad ändå, har börjat prata med en ny liten filur, och det som är så skönt är att vi är så lika, vi känner typ samma saker om det mesta och båda har haft en rörig barndom. Lite skönt med (förhoppningsvis) nya kompisar :)

Nej nu ska jag ringa tillbaka till Rävdansen och få lite information och sånt. Sedan är det lunchtajm med Petri :P
Adios!

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Haha, en liten filur ;). Där ser man. Problemet är att jag inte är någon pluggis för jag pluggar nästan aldrig ;). Är med på lektionerna bara, eller oftast iaf :D. Haha, vi brukar alrig glömma bröd för vi går igenom butiken helt, från början till slut. Problemet denna gång var att jag fick syn på en vara som dem inte brukar ha, därför gick jag åt andra hållet istället för mot brödet (a). Så det kan gå. Ja vi hörs i så fall imorgon. Lycka till på jobbet :)

2008-05-27 @ 11:52:29
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se
Postat av: Melinda

Vi måste ses snart snuttan (L)

2008-05-27 @ 22:10:53
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0