Lördag 31/5 2008

Idag skulle jag egentligen ha åkt ut till min kusin och träffat den nyfödde, men dem skulle tydligen på kalas så det blev inget av. Jag kom med förslaget att vi kan komma imorrn då, men Petra ville inte göra några konkreta planer utan tar dagen som den kommer istället då hon inte får mycket sömn nu heller.. Men vi får väl se om jag får träffa lille Erik och mina andra två änglar imorgon.
Robin och jag ska även spela mini golf vid ekängen. Äventyrsgolf. Vi var och kollade på banan här om dagen och sa att det ska vi banne mig prova också ;)

Robin, jag och Petri var och fiskade idag :D
Petri hade tur och fick fisk direkt på andra kastet, sedan är det ju så typiskt mig att jag är en sådan djurvän och tyckte synd om den och ville slänga i den i vattnet igen. Men den var så förbannat äcklig att ta i och den gled bara så Petri tog den och slängde i den igen. Jag tror inte han blev så glad på mig efter det. Sedan bar det av för mat och nu är det vattenmelon och Cola Zero med Robin. Sedan ska vi se om jag kan få köra lite bil ikväll igen :D
Robin och jag ska även ta nya bilder på oss och sådant. Kommer finnas på min bdb. (Babymoon)


Nej nu ska jag och käka min melon med snutten.
Btw, Eve, vill träffa dig i verkligheten också någon dag och umgås lite (kanske?! xP)

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

oh, kul att fiska. Det ska jag och Robin göra när han har fått igång båten igen. Längtar !. Hoppas att du hade en trevlig dag

2008-06-01 @ 16:27:18
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0