Ledig

Under denna dag har det inte alls hänt mycket
Vaknade vid 10 sen 11 och sen gick jag upp halv tolv. Satte mig vid datorn lite och snackade med Evelina och skrev blogg m.m... Sen ringde Petri som ville åka och äta, så jag hänkade med honom till Hällby och snodde några pizzatuggor från honom :P haha, stackare som tror att det blir tjejbasiller på :D haha!
Sen kom jag hem igen vid två och satte mig vid denna tråkiga dator där de inte händer något. Hade några mer att snacka med denna gång trotts allt :D

Ska snart palla mitt arsle ut och ner till Sjukhuset, ska möta Robin kl. 4 och köpa rengöringsmedel till Curres tassar och så måste han hämta mer stickor och jag tror jag måste hämta ut mer lugnande och sömnmedicin : /
Får väl se.. Nu ska jag iallafall sätta mig och betala lite räkningar och se om jag får några pengar över till medicin.
Nu är det iallafall bingo som gäller. Måste ju vinna något för sjutton! Dumma King.com :P


Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: alexandra

Jaa dumma dumma king ;) haha

2008-05-26 @ 19:41:57

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0