GRATTIS

Grattis min älskade kusin med fru till er lilla son.
Erik föddes imorse kl 05.32, vägde 3900 g och var 53 cm lång.
Måste komma ut till er i helgen och träffa lilla Erik och mina små tjejer igen. Saknar er så mycket. Har tänkt på er hela dagen idag. Eftersom Louise är lik pappa och Sofie är lik mamma så är man lite nyfiken på hur Erik ser ut nu också :D Vill ju ha en riktig bild och inte en svart ruta.
Ringer er ikväll <3


idag har inte hänt så mycket i övrigt. Hyrde inte ut en enda film idag heller på jobbet, första gången sedan jag började i fjol.. Till och med solariumet var dött bara för att det är sååå fint väder ;)

När jag slutade så cyklade jag till ekängen och mötte Robin, Alex och Rickard. När jag släppte Curre så tala Robin om i efterhand om att det nyss gick hundar där, så Curre stack ju iväg mot dem och ville leka. Dock ville ingen av dem leka med honom på hans sätt. Han vill ju bara springa runt medans dessa var mer busiga och jagade koppel som blev iväg kastade hela tiden. Ägarna vad jätte snälla och trevliga. Mycket glada. Alex ville inte stå i mål med killarna heller så hon kom iväg till mig och umgicks istället. Jag tycker verkligen Alex är en helt okej prick. Skulle bara vara roligare att hitta på något med henne någon gång. Dock känns det också som att jag inte får samma respons tillbaka. Känner förvisso ändå att hela Robins familj inte gillar mig så mycket. Dem kanske tycker jag är okej, men inte att dem gillar mig. : / What have I done wrong? :(

Nej nu ska jag ta och ringa Petri istället och kolla vad han gör, sen ska jag tjata på han att åka och köpa glass, är såå glasssugen. Ska lägga mig och sola i bikini först på balkongen nu. Han kommer väl ändå inte förrän om en två timmar.. Lite bränd kanske man hinner bli ändå ;)

Eve, måste få prata med dig juu. Var är du? :(

Over and out!
Robin <3

Skriv gärna din åsikt
Postat av: RobinsEvelina

Har haft fullt upp idag :(. Har packat och varit och hälsat på min farmor och farfar. Kom hem vid klockan 20.00 och sen så har jag inte hunnit så mycket mer än att duschat och lagat mat. Hinner inte logga in på msn idag heller, men imorgon tror jag att jag hinner, hoppas i alla fall det.

2008-05-28 @ 21:33:52
URL: http://RobinsEvelina.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0