Fredag 9/5 -08

Nu är det ett tag sedan jag skrev något vettigt här.
Livet knallar väl på som vanligt.. allt går både upp och ner och åt alla håll och kanter..
Just nu är det väl mest att jag fyller på söndag och jag kan inte ens fira det med min egen familj </3 Det känns faktiskt ganska pissigt kan jag ju tala om. Jag är glad att jag har Robin som min andra halva :) Han har planerat något mysko för mig på hela söndagen. Jag får inte hitta på ett enda skit :S.. morr.. Varken på dagen eller på kvällen och jag har ingen aning om vad han har i planerna.. det kan vara allt mellan himmel och jord. speciellt när man pratar om Robin ;) Han kan aldrig avslöja något, och gör han det, då lovar jag att det är inget alls som man kan komma på. Han är svår helt enkelt.

Robin och jag gick runt på stan idag och leta en ny plånbok till mig, visst, jag är inte rik men alla mina kort till alla ställen har haft sönder allt så att alla kort kommer när som helst bara flyga och fara. Och tror du man hittar något? Nej då. När man väl är ute efter något, då hittar man det aldrig men när man väl inte letar efter något då ska man hitta allting man bara önskar man fick/hade. Men livet är väl inte surt för det :P

Var även uppe med tuppen idag. Nästan iallfall. :) Ställde klockan på 7, men så morgontrött som jag är så kom jag inte upp förrän 10 över 8. Trodde jag hade min tid hos Jan kl 9 imorse, så när jag kommer dit så säger dem att det var klockan ett. NEJ! ;< Cyklat dit, genom hela stan, helt i onödan, gått upp tidigt på morgonen helt i onödan. SUCK! Men så bar det hem igen. Ut med Curre, kolla lite på film och sedan Ekängen och handla mina underbara frukter, päron och äpplen. Åkte egentligen för att handla mjölk och dasspapper, men glömmer man inte pappret eller? JO! Och har man inte oturen med sig och kommer på det när man väl är hemma igen! x< MORR!
Men det handlade jag och Robin sen på hemvägen från stan när vi kollar klart efter en plånbok.

Helt plötsligt också så funderar Robin på att köpa en liten radiostyrd mannik. (En bil alltså). Och han undrade vad jag ville ha helst om jag ville ha någon sådan. Jag sa båt! Men nej, "då måste man ju ta sig till vatten också och hålla på och det kanske man inte kan jämt".. Varför frågade du mig då? *ler*

Men annars så händer det inte alls så mycket.
Just ja.. Hos Davilén så gjorde jag ett test.. jisses vilka skumma frågor. Minns inte hur många det var men det tog en timme att svara "ja", "nej" eller "mittimellan".. Alla frågor handlade ju i princip bara om vad som händer i olika situationer, och inte i sin helhet. Det var verkligen svårt! Och eftersom frågorna drog över tiden så skulle vi gå genom det en annan dag igen. När jag nu får en tid. Jag gissar fram emot hösten. Men han skulle iallfall försöka ta en så fort som möjligt. Vi får helt enkelt se..
Och till vissa trogna läsare så lovar jag att uppdatera oftare ;) Kanske kan få fler kommentarer då också :D *iih*

Nej nu ska jag umgås med Robin innan vi lägger oss. Ska jobba imorrn :( Mellan tre och tio. Men men, man måste väl offra lite ibland. Får ju trotts allt ha min egna lilla dag på söndag :D Längtar lite till att se vad han planerar men vågar inte hoppas för mycket. Jag kanske blir besviken -.-


Grattis Becka till din underbara söta dotter! <3

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Värsta gammal du blir ;) snart pension ju!! haha! Saknar dej jättemycke oxå! Ni måste komma ner o hälsa på snart =) pussss

2008-05-10 @ 10:39:28
Postat av: becka

GRATTIS gumman! Hoppas du haft en underbar födelsedag! Och tack! Älskar dig genom allt snuttan!

2008-05-11 @ 22:32:14
URL: http://dulilla.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0