22-12-08

Don't know witch path I supposed to take..
Jag vet inte vad det är som har tagit åt mig. Jag känner mig bara helt tom och ängslig. Är det för att julen är här? Då jag vet att alla kommer fira den med sina familjer och att jag vet att jag inte direkt kan det som resten? Vad sjutton är det som tar åt mig? Det finns folk i min närhet som finns, men alla åker iväg eller är totalt upptagna. Jan åker hem till Norrland, Ivar är med sin familj. Malin är med sin kille och sin familj. Michaela är med sina vänner nere i Småland. Rebecka är med sin(a) familj(er). Robin är med sin familj. Men jag då? Vart är det meningen att jag ska höra hemma egentligen? Jag sliter mig själv i tusen bitar. Jag är välkommen hos Robins familj om alla är sams och glada, och visst, hellre är jag med dem och äter gott med mera än att jag sitter hemma själv och glor. Men, Robin och jag är ju inte tillsammans längre, varför känns det så fel att "trampa på" hemma hos dem då när det är med familjen man ska vara, och inte med sitt/sina ex? Varför känner jag mig så jävla liten o otymplig. Gaih *sliter av håret i tussar* Det är bara två dagar kvar sen är det julafton : / *happy face vs crumpy face*

Äntligen kom Kommunfastigheter.. Igen.. Och fixade badkarskanten som har ramlat ner. Dem var här i förra veckan och gjorde det men så ramlade den ner igen efter bara någon timme. Nu hoppas jag verkligen att den sitter fast ordentligt.
Och snart börjar skolan igen. Omvårdnad börjar på onsdag den 7 Januari och Svenskan börjar på måndag den 12 Januari. Så nu är det bara till att slita så mycket det bara går. Så länge jag får en utbildning och sen förhoppningsvis ett heltidsjobb så är jag helt nöjd :) Det är jag nu med då men jag jobbar lite för lite för att överleva, vill absolut inte ha f-stöd heller *urk*..
Nja, om man kanske ska ta på sig ytterkläderna och ta ut hunden. Sedan bär det av ner till stan för att möta Robin och handla en julklapp åt hans mor! Jag har kommit på precis vad hon ska få och som hon behöver också *yay*
Gah! Ut i kylan, off we go!

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

ja tycker du ska ändå gå till robins familj, för om du e välkommen där så e de ju på sätt å vis din familj me även om du å han inte e tillsammans längre...puss

2008-12-22 @ 15:23:42
URL: http://nogg.se/pappasflickamalinw

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0