06-12-08

Morgonen var seg som tusan, gick upp kvart över 5 imorse för att sitta i bilen och åka härifrån kl 6.30. Resan bar av till storstaden Stockholm och hundmässan. Träffade Therese, Sanna, Torbjörn och Carlos (hund) + matte och självklart Michaela. Det var riktigt riktigt roligt, dels att få gå på sån mässa för första gången och sen få träffa dem andra grey. ägarna. *ler*
Petri kom och hämtade mig och Michaela kl 16 och det tog inte mer än 3-4 minuter, sen sov jag ^^ Vad kan jag säga mer än att jag var supertrött? Funderar på om jag ska orka ta mig ner till Hemköp nu och handla något gott och sen krypa ner i sängen kanske :S Klockan kanske är lite tidigt, men då kommer jag förhoppningsvis upp tidigare än vad jag brukar göra :)
Stockholmsmässan btw var oslagbar. Hittade massor av intressanta och smarta saker. Dels lite olika foder prover med mera och sen XL-grisöron. Då menar jag verkligen att dem var XL. Dem var alltså större än hela min hand. Det tog till och med 20 minuter för Curre att äta upp hela. Dem kostade lite mycket (10kr st.) men dem var så stora så jag var bara tvungen att köpa dem, då har Curre något att göra en stund. Och hundfoderproverna blev inte så populära, men dem verkar slinka ner fint iallafall... :)
Det är tråkigt som tusan att skriva blogg nu för tiden :/


Nu ska jag ta och fortsätta glo lite på Kicking & Screaming och umgås med Robin och Robert.

Over and out!


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0