You where all I've got

Jag orkar inte längre
jag är så trött på allt

trött på oseriöst folk
trött på vänner som lämnar en bara
trött på folk som inte bryr sig
trött på mitt liv just nu
trött på ensamheten
trött över att man inte kan hitta någe seriösa kompisar
trött på den här staden
trött på att ingen kan förstå
trött på att det aldrig är någon som hör på

Vad ska man göra för att någon ska förstå? På att ingen bara ska ta sitt och gå sin väg? Kan ingen bara stanna kvar?
Take A Bow - Leona Lewis
Den stämmer så jävla klockrent in på dig Robin.. det är fan precis vad du gjort och det gör ooonnttt!!! :'(
Daniel är söt, han visar iallafall känslor, han säger också rakt ut att han är rädd om mig och att han inte vill göra något för att såra mig! Det borde du också ha tänkt på för länge länge sedan. Långt innan du ens gick.
Av mig fick du kärlek men allt jag fick tillbaka var bara på låtsas. Jag gav dig det bästa jag hade och det mesta som jag någonsin kunde ge dig.

Jag ska aldrig bli kär igen! Det alla gör är bara såra en fast dem säger att dem inte ska det eller vill det. Det enda dem gör är att lova saker som dem sedan inte ens kan hålla. Men det är väl livet?

När jag läste i en gammal Frida tidning så stod det att; under ögonen på folk, när man ler eller så (alltså under ögonen vid näsan typ)... desto fler rynkor du får där, desto fler gånger har du blivit sårad. Ögonen avslöjar exakt hur många gånger ditt hjärta verkligen har blivit krossat

Hur kan man längta så mycket efter någon man pratat med en vecka drygt och aldrig setts, en som bor ända där borta?

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0