Puh!


Nu är jag helt frusen. Jag och Curre har precis kommit in (okej, kanske 10 minuter sedan) och vi gick ut halv 11. Burr! Det är kallt ute.
Och jag som köpte nya vinterskor igår för 675 kr. Det är verkligen rekord dyrt för att vara mig, jag är världens budget människa., haha. Men när mormor och jag var och pratade med försäljaren då så sa hon att dem läcker inte in vatten, vilket jag inte har märkt ännu för att det bara är frost ute, och dem skulle klara av att hålla värmen, om man endast hade (bomull?) sturmpor som håller in värmen mycket. Inte vanliga strumpor, utan, äsch skit samma. Jag orkar inte förklara.
Sen när Curre och jag var ute så kom Yvonne också, så vi gick runt i en halvtimme eller något sådant, pratade och hade trevligt.. någorlunda iaf. Men så fick jag en julklapp av henne, Tack! :)
Men sen är jag ju så nyfiken av mig så jag kunde inte hålla mig heller från att öppna den heller, och hon sa att jag får öppna den när jag själv vill. Men så nu när jag kom in så öppnade jag kortändarna, en bok? men jag kunde inte se vilken utan att riva bort all papper, så var det en bok som hette "att välja Glädje" av Kay Pollak.. hmm jag som håller på att läsa Pojken som inte fanns?!
Men så tog jag ju lite nya bilder också nu på Curre när vi var ute också, jag tycker att han verkligen är jätte fin. Och istället för att lägga upp dem här så lägger jag in dem på min bilddagbok (babymoon).
Sen ringde chefen, min telefon har både ringt och plingat ovanligt mycket idag. Men han skulle bara kolla om jag kunde jobba idag eftersom jag var borta förra torsdagen. Men så klart jag kan, det är jul och jag måste ha pengar, förlorar 400 kr om jag inte jobbar, så jag har typ inget annat val.
Jag längtar mycket efter Robin kommer hem. Det är tomt utan han här. Han är bara för söt :)

Nej nu ska jag sätta mig och uppdatera min bilddagbok och sortera lite bilder på datorn. Sen är det läsa och sen jobb.

Tjingeling!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0