Min Becka



Jag vill bara säga att det finns ingen bättre person än min Becka. Hon har alltid funnits där för mig och hon har alltid ställt upp för mig. Jag vet inte hur man ska kunna tacka henne eller visa sin tacksamhet för vad hon gjort och fortfarande gör emot mig! Jag är så glad att du finns där. Du är med mig vått och torrt och det finns ingen finare ängel än du! En bättre ängel kan man inte önska sig, för du är den bästa. Jag kommer aldrig glömma vad du gjort för mig och vad du fortfarande gör. Du är en finaste som finns.  Jag lovar att jag kan verkligen offra allt för dig.

Jag fick till svar:
Jag kommer ihåg alla minnen vi har tillsammans från när vi var små... Hur jag skyddade dig från allt ont och hur du satte mig framför allt! Du är min enda och föreviga ängel Johanna! Jag går genom eld och ånga för dig! Bär dig genom allt om det så behövs! Du vet att jag har jobbigt med att uttrycka känslor men för dig känns det omöjligt! Du betyder så otroligt för mig!

Nu när du har en liten där också på väg så är det nog jag som år börja bära dig ;)
och jag hade rätt.. det är större chans att det blir en flicka, och jag sa väl det från början? :D
Jag kan inte vara mer glad för dig, min glöädje är obeskrivlig för dig. Jag vet att du kommer bli en fantastisk mamma som kommer göra allt för henne.

jag önskar bara att du kunde bo kvar här med mig. Det var så mycket roligare när du var här. Jag minns allt te du drack hela tiden, eller kanske kaffe? Den bästa tiden som finns är när du var här. Allt var så roligt hela tiden och man fick sig verkligen många skratt :)

Vi delar på allt.. Iallafall jag :D För jag har inga som helst hemligheter för dig och jag skulle knappast kunna undvika att ha det.. du har svar på allt och du kan väldigt mycket mer än mig.
Du är världens bästa ängel, tack för att du kom till mig och stannar kvar. Det är 6 års äkta vänskap, och det kommer bli väldigt många mer, det vet jag :D


Du är min och bara min, I love you bebis (L)


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Becka!

Lilla gumman då! Haha nu är det min tur att gråta!
Så vackert skrivet! Och ja, du sa att det skulle vara en flicka, konstigt nog så hade du rätt :) Till 85% iaf! Jag det var kaffe och te jag drack som ett as, haha! Vi hade det jätte kul! Saknar dom tiderna! Jag kommer att komma! Jag ska prata med killen om jag kan låna en hundring el nåt så jag kan komma till dig här snart! Jag älskar dig min ängel!

2007-12-03 @ 13:55:52
Postat av: Melinda

Åhw, va gulligt skrivet :')

2007-12-03 @ 15:26:57
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0