Loving


du är allt jag nångonsin önskat, du är allt jag någonsing drömt
du är den som får mig minnas, alla drömmar jag har glömt, du är den som får mig hoppas, du är den som får mig le, all min kärlek får du bära, hela livet vill jag ge
du är där när ingen ser mig, du är där när stormen yr du är där när natten skrämmer, och du är där när dagen gryr, och jag vill alltid ha dig nära, när som åren växt till år, och vad livet vill oss lära är; att framtiden är vår.


Nej nu ska jag palla mig hemmåt för att hämta lite kablar så jag kan föra in bilder på bilddagboken ;) Sen kl 16 typ ska jag möta Robin nere på stan så ska vi gå och soooola och jag ska bli ännu mer negro än vad jag är.
So long

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

uppdatera din blogg mera :)

2007-12-19 @ 21:37:13
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0