Juletiden närmas..


Jag hatar verkligen allting med julen nu för tiden, vad finns det för positivt egentligen? Att vi bara skämmer bort varandra med dyra prylar som vi kan köpa när som helst på året istället? Eller äter julmat som bara är vanlig mat egentligen, som man också kan göra när som helst på året?! Snö kommer ju inte heller längre, jävla klimat, inte kan man ens få en vit vinter längre. Men vad ska man göra?
Själv så skämmer jag bort vissa själv också under "julen" men det är ju bara för traditionens skull, så kan man alltid hoppas på något i syfte tillbaka också.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Jag älskar julen :D då ska man leva gott & spendera pengar på presenter ;D

2007-12-20 @ 16:27:30
URL: http://melindawingren.blogg.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0